Prekių gražinimo ar pakeitimo taisyklės

Mes, Popieriaus bankas, UAB, darbuotojai visada stengiamės geranoriškai išpildyti savo klientų prašymus dėl prekių grąžinimo ar pakeitimo kitomis. Prašymus gražinti ar pakeisti prekes vertiname žmogiškai, tad dažniausiai pirkėjui nereikia pildyti formalių prašymų dėl prekės grąžinimo ar pakeitimo. Tačiau pagal Lietuvos Respublikos (toliau – LR) ir Europos Sąjungos teisės aktus turime nurodyti prekių grąžinimo taisykles. Šiomis taisyklėmis vadovaujamės tada, kai probleminių ar piktybinių atvejų nepavyksta išspręsti taikiai ir operatyviai. Šios taisyklės sudarytos remiantis Lietuvos Respublikos Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17d. įsakymu Nr. 258 dėl „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių”.

  1. Jūs, priimant užsakytas prekes, turite patikrinti užsakytų prekių kiekį, kokybę ir funkcines savybes. Jeigu patikrinus prekes Jūs turite nusiskundimų dėl įsigytų prekių kiekio, techninių ar charakteristinių savybių, Jūs privalote tai pažymėti su prekių pristatymu gautame dokumente. Prekių priėmimas reiškia prekių kiekybės, kokybės ir funkcinių savybių patikrinimą.
  2. Jeigu pardavėme netinkamos kokybės prekę ir prieš tai su Jumis nebuvome neaptarę jos trūkumų, Jūs turite teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo, savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
    • 2.1. Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
    • 2.2. protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
    • 2.3. Atitinkamai sumažinti prekės kainą;
    • 2.4. Atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
    • 2.5. Vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
    • 2.6. Jeigu Jūs nepateikėte mokėjimo kvito ar atitinkamo dokumento, 2.1.-2.5. punktuose nurodyti reikalavimai vykdomi tik sutikus pardavėjui.
    • 2.7. Prekės turi būti grąžinamos tokiu pat būdu, kokiu jas įsigijote iš mūsų. Su prekių grąžinimu susijusių išlaidų padengimas yra Jūsų pareiga.
  3. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
  4. Primename, kad remiantis LR Mažmeninės prekybos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697, 17.4. punktu, spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai yra negrąžinami. Prekės, kurios buvo užsakytos arba pagamintos pagal Jūsų specialų užsakymą taip pat yra negrąžinamos, nebent jos yra pažeistos arba neatitinka tarp mūsų darbuotojų ir Jūsų sutartų reikalavimų.
  5. Visi ginčai sprendžiami geranoriškai susitarus arba LR nustatytų teisės aktų tvarka.
  6. Šios taisyklės galioja tik internetu perkamoms prekėms.